Рухливі ігри для дітей середнього дошкільного віку
Пастух і стадо
Мета:
- удосконалювати навички ходьби та бігу в різних напрямках;
- розвивати увагу та вміння орієнтуватися в просторі.
Хід гри: cеред дітей обирають «пастуха», дають йому ріжок і батіг. Усі інші діти зображають стадо (теляток, ягняток тощо).
Вихователь: Рано-вранці пастушок
Грає гучно у ріжок,
А телятка в лад йому,
Дружно мукають: «Му-му!»
Після слів вихователя «Грає гучно у ріжок» «пастух» промовляє: «Тру-ру-ру!» і виганяє стадо на луг. «Телятка» ходять по лугу і шукають травичку, бігають, стрибають.
Через 1–1,5 хв. «пастух» заганяє стадо у хлів.
Рекомендації щодо проведення гри: сюжет гри можна змінювати, уводячи до нього «вовка», який ховається за кущами:
Ой, погляньте, вовк бреде,
На теляток нападе!
Пастушку, не позіхай,
Вовка швидко відганяй!
Коли на лугу з’являється «вовк», «телята» швидко тікають у хлів, а «пастух» відганяє вовка.
Птахи й буря
Мета:
- вправляти дітей у лазінні по гімнастичній стінці;
- вчити бігати у різних напрямках;
- розвивати спритність.
Хід гри: діти виконують ролі пташенят, імітують їх політ.
Вихователь: Ось вже дмуха вітрюган,
Буря налітає,
І маленьких пташенят,
На дворі лякає.
«Пташенята» поспішають сховатися на дереві — гімнастичній стінці. Через деякий час вихователь говорить:
Сонце знову засіяло,
І надворі тихо стало.
«Птащенята» злазять із дерев і кружляють майданчиком (спортивною залою). Гру повторюють 3-4 рази.
Переліт птахів
Мета:
- удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці, стояти на лаві, колоді, утримуючи рівновагу;
- розвивати спритність і швидкість.
Хід гри: вихователь домовляється з дітьми, що спортивна зала (майданчик) — це море, а гімнастична стінка, лава або колода — пароплав. Діти — пташки, які перелітають через море (бігають у різних напрямках, імітують рухи пташок). Вихователь імітує завивання бурі: каже «у-у-у», а «пташки» рятуються від неї (вилазять на гімнастичну стінку, стають на лаву, колоду). Коли буря вщухає, «пташки» знову починають літати.
Рекомендації щодо проведення гри: вихователь має стежити, щоб, піднімаючись на гімнастичну стінку, діти не пропускали щаблі, не наштовхувалися одне на одного.
Розповісти у: |