ЛАСКАВУШКА

заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Освітня діяльність » Фізкультура » Ігри » Рухливі ігри для дітей середнього дошкільного віку

Рухливі ігри для дітей середнього дошкільного віку

07.01.2014   Роздрукувати  

Пастух і стадо

Мета:

  • удосконалювати навички ходьби та бігу в різних напрямках;
  • розвивати увагу та вміння орієнтуватися в просторі.

Хід гри: cеред дітей обирають «пастуха», дають йому ріжок і батіг. Усі інші діти зображають стадо (теляток, ягняток тощо).

Вихователь: Рано-вранці пастушок

Грає гучно у ріжок,

А телятка в лад йому,

Дружно мукають: «Му-му!»

Після слів вихователя «Грає гучно у ріжок» «пастух» промовляє: «Тру-ру-ру!» і виганяє стадо на луг. «Телятка» ходять по лугу і шукають травичку, бігають, стрибають.
Через 1–1,5 хв. «пастух» заганяє стадо у хлів.

Рекомендації щодо проведення гри: сюжет гри можна змінювати, уводячи до нього «вовка», який ховається за кущами:

Ой, погляньте, вовк бреде,

На теляток нападе!

Пастушку, не позіхай,

Вовка швидко відганяй!

Коли на лугу з’являється «вовк», «телята» швидко тікають у хлів, а «пастух» відганяє вовка.

 

Птахи й буря

Мета:

  • вправляти дітей у лазінні по гімнастичній стінці;
  • вчити бігати у різних напрямках;
  • розвивати спритність.

 

Хід гри: діти виконують ролі пташенят, імітують їх політ.

Вихователь: Ось вже дмуха вітрюган,

Буря налітає,

І маленьких пташенят,

На дворі лякає.

 

«Пташенята» поспішають сховатися на дереві — гімнастичній стінці. Через деякий час вихователь говорить:

Сонце знову засіяло,

І надворі тихо стало.

 

«Птащенята» злазять із дерев і кружляють майданчиком (спортивною залою). Гру повторюють 3-4 рази.

 

Переліт птахів

Мета:

  • удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці, стояти на лаві, колоді, утримуючи рівновагу;
  • розвивати спритність і швидкість.

Хід гри: вихователь домовляється з дітьми, що спортивна зала (майданчик) — це море, а гімнастична стінка, лава або колода — пароплав. Діти — пташки, які перелітають через море (бігають у різних напрямках, імітують рухи пташок). Вихователь імітує завивання бурі: каже «у-у-у», а «пташки» рятуються від неї (вилазять на гімнастичну стінку, стають на лаву, колоду). Коли буря вщухає, «пташки» знову починають літати.

Рекомендації щодо проведення гри: вихователь має стежити, щоб, піднімаючись на гімнастичну стінку, діти не пропускали щаблі, не наштовхувалися одне на одного.


Розповісти у: facebook