Година Землі - 2025
На виконання наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 05.03.2025 №65 «Про підтримку Всесвітньої акції «Година Землі – 2025» у Сумському ДНЗ №26 «Ласкавушка» було сплановано та проведено рад заходів, а саме:
- заняття та бесіди з дітьми на теми: «Економічне використання електроенергії», «Збережемо нашу планету», «Земля – наш спільний дім» та інші;
- читання та обговорення віршів, казок та оповідань: Богдан Красавцев «Еко історії для моїх маленьких друзів», маленькі історії про важливі речі «Збережи енергію! Зупини зміни клімату!» (збірка дитячих казок); дитячі вірші від Наталі Карпенко тощо;
- дидактичні ігри для дітей: «Смітник», «Земля радіє, Земля плаче», «Зроби правильний вибір», «Що потрібно природі?», «Сортуємо сміття»;
- креативні ігри: «Еко-батл», гра-квест «Екознавці», вікторина «Я не ображу рідної Землі» та «Що ми знаємо про природу?»;
- вихователі з дітьми молодшої групи «Смайлики» створили лепбук «Екологія в який ввійшли ігри: «Як зберегти природу», «Що забруднює повітря», «Сортуємо сміття» та «Лісові правила поведінки»;
- перегляд відео та мультфільмів на тему «Збережи енергію»;
- колективна робота групи старшого віку «Мрійники» на тему «Година землі 2025» (було використано: гарбузове насіння, харчовий барвник, серветки, нитки для пряжі, ватні диски, вушні палички для виготовлення аплікації);
- проведення заняття з дітьми старшого віку з англійської мови на тему “Spring flowers”;
- проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу для батьків (через інтеренет-групи) «Що таке Година Землі», «Практичні поради на кожен день, як бути дружнім до довкілля»;
- батьки групи старшого віку «Мрійники» подарували дошкільному закладу саджанець туї, який діти разом з вихователями висадили на території закладу;
- у рамках співпраці проведено бесіду з дітьми представником ТОВ «Профгрупсервіс» «Вчимося сортувати сміття». Для ДНЗ були передані у користування спеціальні баки для сортування різного сміття з подальшим вивезенням його до спеціальних закладів з переробки.
Розповісти у: |
![]() |