Результати моніторингу якості освіти
Основною метою професійної діяльності вихователя є організація навчання, виховання та розвитку вихованців під час здобуття ними дошкільної освіти шляхом формування ключових компетентностей відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти. Для її досягнення вихователь має формувати та вдосконалювати особистісні компетентності. Результати дослідження дають загальну картину яка теоретична база потрібна вихователю для реалізації кожної трудової функції.
Оцінкою якості дошкільної освіти був моніторинг, що дозволило відстежити як відхилення від державних стандартів, так і рівень задоволення освітніх потреб. Протягом року ретельно збиралися та об’єктивно оброблялися інформації моніторингу кожної дитини всіх вікових груп. Відповідно до результатів були зроблені висновки, що показники засвоєння Базового компонента дошкільної освіти за лініями розвитку.
Порівняння рівня сформованості компетентностей дітей дошкільного віку, виконання Базового компонента дошкільної освіти за підсумками навчального року дає підстави вважати, що діти засвоїли програму, постійна робота яку проводять педагоги була вагомою та результативною, як результат – якісна підготовка дітей до навчання в школі.
Відповідно до плану роботи закладу проведення моніторингового дослідження заплановано на жовтень 2025 та травень 2026 року.
Розповісти у: |
![]() |