Про нас » Освітні програми
Освітній процес у Сумському ДНЗ №26 «Ласкавушка здійснюється за програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України та регіональними парціальними програмами.
Зміст інваріантної складової Базового компонента дошкільної освіти забезпечується через освітню програму розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», рекомендованої Міністерством освіти і науки України (лист МОНУ від 12.07.2019р. №1/11-6326).
Варіативна складова Базового компонента дошкільної освіти реалізується через роботу гуртків та інтеграцію змісту парціальних програм у різні види діяльності.
Парціальні програми
1. Програма з економічного виховання «Афлатот» міжнародна фундація «Aflatoun International» (Нідерланди) - наказ МОН від 22.01.2016 №46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку»
2. Дошкільнятам освіта для сталого розвитку Н Гавриш, О.Пометун - лист інституту модернізації змісту освіти МОН України від 12.02.2019 №22-1/12-Г-46
3. Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях А.М.Богуш, І.Л.Сіданіч, В.Є. Сучок та ін. - лист від 29.12.2015 №1/11-19157
4. Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура» М.М.Єфименко - лист ПТЗО від11.06.2014 № 14.1/12-Г-89
Корекційно-розвивальні програми для дітей спеціальних груп з вадами мови
1. Інтелектуальна ігротека Л.Харченко - Протокол №55 від 28.09.2018 засідання експертної групи навчально-методичного центру психологічної служби КЗ СОІППО
2. Скарбничка почуттів О.Будянська - Протокол №14 від 14.11.2019 засідання експертної групи навчально-методичного центру психологічної служби КЗ СОІППО
3. Крок за кроком (заняття з подолання заїкання 6-й рік життя) Л.Ткаченко, І.Кравцова, Л.Стахова - Лист ІМЗО від 22.02.2018 №22.1/12-Г-111
4. Крок за кроком (заняття з подолання заїкання 5-й рік життя) Л.Ткаченко, І.Кравцова, Л.Стахова - Лист ІМЗО від 22.02.2018 №22.1/12-Г-110
5. Організація корекційно-розвивальної роботи в групах для дітей із порушеннями мовлення М.К. Шеремет, Л.Л.Стахова, І.В.Кравцова, А.І. Кравченко - СумДПУ ім.А.С.Макаренка, 2014
6. Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мсовлення (заїкання) «Крок за кроком» (старший дошкільний вік) Л.Ткаченко, І. Деуля, І. Шаповалова - Лист МОН України від 19.11.2020 №1/9-635
Корекційно-розвивальні програми
1. Програма профілактики дезадаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ Л.Кравцова - Протокол №15 від 20.11.2019 засідання експертної групи навчально-методичного центру психологічної служби КЗ СОІППО
2. Безпечний простір (формування стресостійкості) - Авторський колектив Інститут модернізації змісту освіти МОН України протокол №7 від 25.05.2017
Програми гуртків
1. Методичний супровід застосування фізичних вправ спортивного характеру (елементів флорболу) для зміцнення здоров’я дітей 5-ти і 6-ти років Л.М.Максименко, С.В.Дорошенко - Схвалено науково-методичною радою ІМЦ УОН СМР протокол №5 від 3.11.2015
3. Творчі заняття на матеріалі театрального мистецтва Граматика фантазії Дж.Родарі
4. Англійська мова для найменших Т.Шкваріна О.Низковська - Лист ІІТЗО від 28.07.2015 №14.1/12-Г-952
Освітні програми
12.10.2023
Освітня програма ЗДО на 2023/2024 навчальний рік
Освітня програма - це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом дошкільної освіти для досягнення вихованцями результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти. Освітні програми можуть мати корекційно-розвитковий складник для дітей з особливими освітніми потребами.
Освітній процес у Сумському ДНЗ №26 «Ласкавушка здійснюється за програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України та регіональними парціальними програмами.
Зміст інваріантної складової Базового компонента дошкільної освіти забезпечується через освітню програму розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», рекомендованої Міністерством освіти і науки України (лист МОНУ від 12.07.2019р. №1/11-6326).
Варіативна складова Базового компонента дошкільної освіти реалізується через роботу гуртків та інтеграцію змісту парціальних програм у різні види діяльності.
Парціальні програми
1. Програма з економічного виховання «Афлатот» міжнародна фундація «Aflatoun International» (Нідерланди) - наказ МОН від 22.01.2016 №46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку»
2. Дошкільнятам освіта для сталого розвитку Н Гавриш, О.Пометун - лист інституту модернізації змісту освіти МОН України від 12.02.2019 №22-1/12-Г-46
3. Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях А.М.Богуш, І.Л.Сіданіч, В.Є. Сучок та ін. - лист від 29.12.2015 №1/11-19157
4. Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура» М.М.Єфименко - лист ПТЗО від11.06.2014 № 14.1/12-Г-89
Корекційно-розвивальні програми для дітей спеціальних груп з вадами мови
1. Інтелектуальна ігротека Л.Харченко - Протокол №55 від 28.09.2018 засідання експертної групи навчально-методичного центру психологічної служби КЗ СОІППО
2. Скарбничка почуттів О.Будянська - Протокол №14 від 14.11.2019 засідання експертної групи навчально-методичного центру психологічної служби КЗ СОІППО
3. Крок за кроком (заняття з подолання заїкання 6-й рік життя) Л.Ткаченко, І.Кравцова, Л.Стахова - Лист ІМЗО від 22.02.2018 №22.1/12-Г-111
4. Крок за кроком (заняття з подолання заїкання 5-й рік життя) Л.Ткаченко, І.Кравцова, Л.Стахова - Лист ІМЗО від 22.02.2018 №22.1/12-Г-110
5. Організація корекційно-розвивальної роботи в групах для дітей із порушеннями мовлення М.К. Шеремет, Л.Л.Стахова, І.В.Кравцова, А.І. Кравченко - СумДПУ ім.А.С.Макаренка, 2014
6. Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мсовлення (заїкання) «Крок за кроком» (старший дошкільний вік) Л.Ткаченко, І. Деуля, І. Шаповалова - Лист МОН України від 19.11.2020 №1/9-635
Корекційно-розвивальні програми
1. Програма профілактики дезадаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ Л.Кравцова - Протокол №15 від 20.11.2019 засідання експертної групи навчально-методичного центру психологічної служби КЗ СОІППО
2. Безпечний простір (формування стресостійкості) - Авторський колектив Інститут модернізації змісту освіти МОН України протокол №7 від 25.05.2017
Програми гуртків
1. Методичний супровід застосування фізичних вправ спортивного характеру (елементів флорболу) для зміцнення здоров’я дітей 5-ти і 6-ти років Л.М.Максименко, С.В.Дорошенко - Схвалено науково-методичною радою ІМЦ УОН СМР протокол №5 від 3.11.2015
3. Творчі заняття на матеріалі театрального мистецтва Граматика фантазії Дж.Родарі
4. Англійська мова для найменших Т.Шкваріна О.Низковська - Лист ІІТЗО від 28.07.2015 №14.1/12-Г-952
Розповісти у: |