заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Методична робота » Фізкультура » Ігри » Рухливі ігри для дітей старшого дошкільного віку

Рухливі ігри для дітей старшого дошкільного віку

07.01.2014   Роздрукувати  

Білки, жолуді, горіхи

Мета:

  • удосконалювати навички бігу;
  • розвивати кмітливість і швидку реакцію.

Хід гри: діти перешиковуються у три колони. У кожній колоні діти беруться за руки і утворюють кола. Кожного гравця називають «білка», «жолудь», «горіх». Одного з дітей обирають ведучим. За сигналом вихователя «Горіхи!», «Білки!» або «Жолуді!» діти швидко міняються місцями у колах, а ведучий намагається зайняти місце у колоні, дістаючи назву гравця, який вибув. Дитина, яка залишилася без місця, стає ведучим. Перемагають діти, які жодного разу не були в ролі ведучого.

 

Вантаження кавунів

Мета:

  • удосконалювати навички кидання та ловіння м’яча;
  • розвивати кмітливість, спритність.

Хід гри: діти шикуються у дві шеренги на відстані двох кроків одне від одного. Біля першого і останнього у шерензі гравців намальовано кола. У кола біля перших гравців кладуть 8–10 м’ячів — «кавунів». За сигналом «Почали!» перші гравці передають м’ячі іншим, а ті — далі. Останній у шерензі гравець складає м’ячі у коло, намальоване біля нього. Виграє та команда, яка швидше переправила всі м’ячі у друге коло.

Рекомендації щодо проведення гри: перед початком гри вихователь пояснює дітям, що якщо м’яч випав з рук, його можна підняти і передати далі.

 

Зайці на городі

Мета:

  • розвивати спритність, увагу.

Хід гри: посеред майданчика накреслено велике коло — це «город». Одна дитина грає роль сторожа, усі інші — зайців.

Вихователь: На городі старий дід,

Він капусту там стеріг.

Цілу ніч старий не спав,

А під ранок задрімав.

Дитина, яка грає роль сторожа, дрімає.

Діти-«зайці»: Ми тихенько підождемо

І капусти погриземо!

 Діти біжать на «город», стають перед лінією кола і стрибають як зайці.

 Сторож (прокидається): Хто тут стрибає,

Порядку не знає?

Лови їх!

«Зайці» тікають, сторож їх ловить.


Розповісти у: facebook В контакте Twitter LiveJournal