заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Методична робота » Фізкультура » Ігри » Рухливі ігри для дітей молодшого дошкільного віку

Рухливі ігри для дітей молодшого дошкільного віку

07.01.2014   Роздрукувати  

У лісі

Мета:

  • удосконалювати навички ходьби та бігу;
  • розвивати увагу та спритність.

Хід гри: діти сидять на стільчиках (лаві), поставлених з одного боку майданчика (спортивної зали).

Вихователь:

Ми сьогодні в ліс підемо,

Там грибочків наберемо,

В кошик їх складемо,

Додому принесемо!

Діти розходяться по майданчику (спортивній залі) і роблять відповідні імітувальні рухи. На слова вихователя:

Швидко кошики беріть,

На свої місця біжіть!

діти біжать до своїх стільців (лави) і сідають.

Рекомендації щодо проведення гри: вихователю варто відзначити дітей, які жодного разу не помилилися й швидко знайшли свої місця. Залежно від пори року, можна давати різні завдання: «Квіточки ми зберемо» або «Ягід там ми наберемо» тощо.

 

На городі

Мета:

  • вправляти дітей у ходьбі в різних напрямках, підлізанні під мотузку;
  • розвивати увагу, витримку.

Обладнання:

  • кошик;
  • іграшкові овочі;
  • мотузка, закріплена на штативах.

Хід гри: діти ходять по залі, розглядають овочі, які заздалегідь розкладено на підлозі, і промовляють:

По городу ми гуляємо,

Різні овочі збираємо.

Їх уважно розглядаємо,

Лише стиглі вибираємо.

Вихователь:

Швидше овочі збирайте,

Та у кошики складайте.

Після цих слів діти збирають розкладені овочі, проповзають під мотузкою («огорожою»), закріпленою на штативах, і кладуть їх у кошик.

 

У саду

Мета:

  • розвивати в дітей окомір, упевненість, спритність;
  • вправляти у підстрибуванні;
  • виховувати почуття взаємодопомоги.

Обладнання:

  • мотузка, закріплена на штативах;
  • іграшкові фрукти, наприклад, яблука і груші (однакова кількість);
  • два кошики.

Хід гри: між двома штативами (деревами) натягують мотузку так, щоб вона була на 10–15 см вище від дітей із піднятими вгору руками. До мотузки прикріплюють, наприклад, іграшкові фрукти. Дітей розподіляють на дві команди.

Вихователь: У садочок ми підемо, ми підемо,

Груш і яблук наберемо, наберемо,

Один, два, три, не позіхаймо!

Груші й яблука зриваймо!

Після слів вихователя «Груші й яблука зриваймо» перша команда зриває, наприклад, яблука і складає їх у кошик, а друга — груші. Перемагає та команда, яка швидше збере запропоновані їй фрукти.

Жабки

Мета:

  • удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед;
  • розвивати спритність.

Хід гри: з-поміж учасників вихователь обирає «жабку» і двох «жабенят». Діти стають кружка, а «жабка» і «жабенята» — у середину кола. Діти йдуть по колу, промовляючи разом із вихователем: Скаче жабка по доріжці,

Витягнувши довгі ніжки.

Побачила комара,

Проказала…

А за жабкою жабенята,

Стали весело стрибати,

Теж побачили комара

Проказали...

Дитина, яка грає роль жабки, стрибає по колу на обох ногах, на слова «Побачила комара, проказала…» зупиняється і промовляє: «Ква-ква-ква!»

Діти, які грають ролі жабенят, стрибають за жабкою по колу на обох ногах. На слова вихователя «Теж побачили комара, проказали… » зупиняються і промовляють: «Ква-ква-ква!».

Вихователь обирає нових «жабку» і «жабенят», гру повторюють.


Розповісти у: facebook В контакте Twitter LiveJournal