Дидактичні ігри з БЖД
«Я маю право...»
Мета: розширювати коло правових знань дітей.
Матеріал: набір картинок до «Конвенції про права дитини»; картинки з зображанням різних ситуацій; шаблон «Я маю право».
Хід гри: діти по черзі обирають ті картинки, які відповідають статтям Конвенції, і розкладають біля шаблона «Я маю право». Потім кожна дитина пояснює свій вибір.
«Я не повинен...»
Мета: вчити розмежовувати поняття «можу», «повинен», «хочу»;
удосконалювати знання о соціальних нормах.
Матеріал: сюжетні картинки: дорослий-дитина; дитина-дитина; дитина-навколишній світ; шаблон «Я повинен».
Хід гри: діти розкладають біля шаблону ті картинки, які зображують ситуації, несприятливі у взаємовідношеннях між людьми, людиною та природою, людиною та предметним світом.
Ігри з ознайомлення дітей зі службами екстреної допомоги:
«Пожежно-рятувальна служба», «Міліція», «Швидка допомога» тощо
Мета: вчити дітей у разі необхідності телефонувати в екстрену службу — «101», «102», «103».
Матеріал: іграшкові машини: «Швидкої допомоги», пожежна машина, міліцейська; сюжетні картинки із зображенням різних ситуацій.
Хід гри: на столі розкладені картинки. Група дітей (5-6 чол.) просувають кожну свою машину від картинки до картинки і збирають потрібні.
«Якщо виникла пожежа»
Мета: ознайомити з правилами безпечного поводження з вогнем, закріпити знання номера телефону пожежно-рятувальної служби.
Хіл гри: діти становляться в коло. У центрі вихователь з м'ячем. Він промовляє віршовані строки, не кажучи останнього слова, передає м'яч одному із дітей. Дитина договорює слово та передає м'яч іншому. Якщо дитина відповідає невірно, вона вибуває з гри, м'яч переходить до вихователя.
Розповісти у: |