ЛАСКАВУШКА

заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Освітня діяльність » Спеціалісти ДНЗ » Психолог » Поради психолога » Рекомендації для педагогів щодо роботи з ліворукими дітьми

Рекомендації для педагогів щодо роботи з ліворукими дітьми

19.03.2014   Роздрукувати  
  • Удосконалюйте координацію рухів дитини та її моторику (15-20 хв. щодня). Це може бути ліплення, малювання, нанесення штрихів, розв'язування тс зав'язування вузликів, для дівчат — вишивання, в'язання, пришивання гудзиків тощо.
  • Тренуйте просторово-зорове сприймання дитини. Якщо вона плутає «право» і «ліво», ставте їй запитання щодо предметів на вулиці або в кімнаті: «Що знаходиться праворуч? А що ліворуч?».
  • Розвивайте мовлення дитини: просіть її переказувати прочитане або почує, складати розповіді про цікаві картинки, придумувати кінцівки до незавершених оповідань, казок тощо. Якщо мовлення дитини нерозвинене чи невиразне, підтримуйте її, висловлюйте впевненість у тому, що, з вашою підтримкок вона впорається з труднощами.
  • Зверніться за консультацією до логопеда, якщо в дитини є труднощі з вимовою окремих звуків і, як наслідок, проблеми зі звуко-буквеним аналізуванням слів.
  • Плануйте режим дня дитини раціонально: без перевантажень та надмірних додаткових занять. Варто враховувати, що ліворука дитина схильна швидко втомлюватися.
  • Використовуйте тактику порад, а не наказів або дорікань. Спілкування з ліворукою дитиною має бути помірковано вимогливим і доброзичливим.
  • Садіть ліворуку дитину зліва за столом, біля вікна. Під час малювання чи розглядання малюнків світло має падати справа.
  • Правильно розташовуйте для дитини альбом чи аркуш на столі. Під час малювання чи письма нижній правий край аркуша слід розташувати на рівні середини грудей дитини або змістити його вліво. Це дасть змогу ліворукій дитині правильно сидіти та вільно водити олівцем.

Розповісти у: facebook