ЛАСКАВУШКА

заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Методична робота » Спеціалісти ЗДО

Спеціалісти ЗДО

13.04.2021   Роздрукувати  

Учителі-логопеди

Ткаченко Людмила Іванівна - спеціаліст вищої категорії, співавтор програми «Крок за кроком» із корекційно – розвиткової роботи для дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (заїкування) (комплексний педагогічний підхід) яка отримала гриф МОН України; співатор посібника на допомогу батькам і логопедам, а також домашнього логопедичного зошита, і з подолання заїкання та формування звукової культури мовлення (для дітей 5-го та для дітей 6-го року життя) рекомендовано для використання МОН України

Салівон Лілія Олександрівна - спеціаліст ІІ категорії, переможець фестивалю-огляду фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля» з роботою "Сенд-арт як нетрадиційний метод в логопедичній роботі"; у корекційній роботі використовує інноваційну технологію  « Ебру» (малювання на воді) – один з елементів повноцінного творчого розвитку дитини. «Ебру» сприяє розвитку уяви, уваги, інтересу до малювання, формування творчого потенціалу, знімає м’язову напругу, заспокійливий ефект (для гіперактивних дітей).

Товолжанська Наталія Анатоліївна - спеціаліст, у своїй роботі використовує концепції альтернативної програми з формування культури інженерного мислення в дошкільників STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт; активно впроваджує у роботі з дітьми LEGO-технологію:

  • формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;
  • розвиває творче мислення;
  • розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;
  • формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;
  • розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;
  • розвиває дрібну моторику;
  • формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини.

 Музичні керівники

Шаповалова Інна Альбертівна - спеціаліст, співавтор програми «Крок за кроком» із корекційно – розвиткової роботи для дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (заїкування) (комплексний педагогічний підхід) яка отримала гриф МОН України; активно впроваджує у роботу з дітьми духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях (дитяча біблія), веде роботу з використанням синтезу методик Е.Ж.Далькрозо та К.Орфа, постійно проводиться робота з впровадження системи роботи Джані Родарі «Граматика фантазії» (творчі завдання щодо створення казки – карти Проппа), елементи ТРВЗ (технологія розв’язання винахідницьких завдань).

Радченко Олена Олександрівна - спеціаліст, впроваджує у роботі з дітьми методику Судзуки і на її основі розробила декілька вправ; пише авторські пісні, ігри, хороводи для дітей дошкільного віку і використовує їх під час проведення музичних занять; співавтор хрестоматії для занять у групах раннього віку: співаночки, руханки, музикування і слухання, в якій прописано і авторські твори; склала піктограми і мнемосхеми до музичного репертуару для дітей середнього та старшого віку "Пори року"; веде гурток лялькового театру "Веселі рукавички", для спектаклів власноруч шиє ляльок; є автором програми гуртка "Веселі рукавички" затвердженого на педагогічній раді закладу; лауреат конкурсу "Сузір'я талантів-2018 м.Суми".

Коваль Еліна Германівна - спеціаліст вищої категорії, співавтор хрестоматії для занять у групах раннього віку: співаночки, руханки, музикування і слухання, в якій прописано і авторські твори; працює над розвитком вокальних здібностей дітей старшого дошкільного віку, веде гурток вокалу; активно використовує інноваційні підходи до проведення музичних занять: клавеси, стаканчики, музично-дидактичні ігри різного спрямування; лауреат конкурсу "Сузір'я талантів-2018 м.Суми".

Інструктор з фізичної культури 

Пархоменко Світлана Юріївна - спеціаліст ІІ категорії, постійно працює над проблемою застосування новітніх та нетрадиційних технологій оздоровлення дітей дошкільного віку. Використовує різноманітні оздоровчі технології, як традиційні: Ю.М.Коржа, К.П.Бутейко, М.М.Єфіменко, Є.С.Вільчковського так і нетрадиційні «Розумний рух» Аксьонової О.П. На основі цих технологій розробляє авторські заняття з профілактики плоскостопості та порушення постави, для зміцнення м’язів тулуба, розвитку гнучкості тіла, комплекси дихальної та пальчикової гімнастики, різні види масажу та самомасажу. Нею виготовлено доріжку здоров’я для профілактики та корегування плоскостопості, пошиті власноруч мішечки з піском для формування правильної постави, кольоровий парашут для психологічного розвантаження та нетрадиційних рухливих ігор. Також оновлено підбірку музичного супроводу ранкової гімнастики, релаксаційних та розвивальних вправ.

Практичний психолог

Будянська Ольга Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, є автором програми «Скарбничка почуттів» (розвиток та корекція емоційної сфери в дошкільників, що мають заїкання). Програма схвалена експертною групою навчально – методичного центру психологічної служби СОІППО та рекомендована  практичним психологам для запровадження в роботі. Здійснює супровід дітей, які мають заїкання відповідно до етапів корекційної роботи передбачених програмою. Представляла досвід роботи на обласних та міських семінарах практичних психологів, проводила майстер-клас з арт-терапевтичних технік малювання на склі в рамках ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції». Визнана переможцем ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм працівників психологічної служби «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми».


Розповісти у: facebook В контакте Twitter LiveJournal