ЛАСКАВУШКА

заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми

Психолог

З початком нового навчального року освітній процес у закладах освіти здійснюється не тільки онлайн, але й у змішаному режимі, що передбачає безпосереднє перебування здобувачів освіти в закладі. В умовах воєнного стану перебування в закладі може супроводжуватися повітряними тривогами, артилерійськими обстрілами, а тому здобувачі освіти змушені спускатися до укриттів, що для дітей є стресовою ситуацією. А тому перебування в укритті передбачає не тільки побутовий комфорт, але й психологічний, адже складно спрогнозувати, якою буде реакція конкретної дитини на стрес.

Щоб учням та студентам під час повітряних тривог було спокійніше, Міністерство освіти і науки України та Фонд Східна Європа запустили кампанію #BraveKidsUkraine. Її мета – створити максимально комфортні психологічні умови для перебування дітей в укриттях.

У межах кампанії відомі люди, лідери думок, музиканти, актори та блогери з України та із-за кордону записують короткі відеоролики. Відео містять слова підтримки, побажання, вправи, ігри та цікаві завдання – усе легко повторити, перебуваючи у сховищі. Ознайомитися із активностями кампанії можна  за посиланням: https://bravekidsukraine.org/brave-kids/ та на сторінці у Фейсбуці   Brave.Kids.Ukraine.

Корисні матеріали про активності дітей в укритті також можна знайти на платформі «Спільно до навчання» (https://osvitanow.org/shelter-activities/).

Регулярне впровадження психологічних хвилинок допоможе здобувачам освіти стати більш спокійними, врівноваженим, а також дасть змогу краще зрозуміти свої почуття. Учитель має сам визначити, коли і в який час провести психологічну хвилинку.

Для практичного використання при проведенні психологічних хвилинок рекомендуємо навчально-методичний посібник «Психологічна хвилинка». 

Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни 


Розповісти у: facebook