заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Методична робота » Гуртки » Театралізований гурток «Радість»

Театралізований гурток «Радість»

02.02.2015   Роздрукувати  

Керівник гуртка

Шаповалова Інна Альбертівна
Шаповалова
Інна Альбертівна

 

Особливою гордістю нашого закладу є музично – драматичний гурток «Радість», який функціонує з 1998 року. З першої хвилини заняття діти потрапляють у казку, але відразу із спектаклів не починають.  

Спочатку дошкільнят навчають спілкуванню, увазі, розвивають пам'ять, мову, пластику, вміння передати емоціями почуття. Це називається акторська майстерність і сценічна мова. Обов’язковим є також навчання сценічному руху, музичній грамоті, хоровому та вокальному співу.

Всі вихованці «Радості» грають на музичних інструментах (металофон, мелодіка, маракаси, бубон, музичний трикутник, шейкери, палички)  за методикою Людмили Шулятьєвої. Це все не так - то  легко поєднати  у дошкільному віці -  одночасно співати, танцювати і стежити за репліками партнерів. Але за допомогою справжнього професіонала, керівника гуртка Шаповалової Інни Альбертівни, дітям вдається все!

У своїй роботі Шаповалова І.А. використовує Програму художньо – естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості», систему роботи Джані Родарі «Граматика фантазії» (творчі завдання щодо створення казки – карти Проппа), елементи ТРВЗ (технологія розв’язання винахідницьких завдань). Своє педагогічне керівництво музично-драматичною діяльністю дошкільнят керівник гуртка будує за трьома напрямами:

  • пізнавальний, метою якого є розширення та збагачення знань дітей про театр;
  • ігровий, який передбачає відтворення сюжету художніх творів, ігор- драматизацій, ігор-імпровізацій;
  • сценічний - підготовка та показ вистав глядачам, передача сценічних образів через ігри, вправи, тренінги, медитації, етюди.

Робота над створенням нового спектаклю – це кожного разу політ фантазії.  Інна Альбертівна залучає вихованців до всіх етапів підготовки вистави: читання твору, обговорення, розподіл ролей, підбір сценічних костюмів, декорацій, музики. При розподілі ролей увага приділяється  індивідуальним здібностям дитини та її бажанню. Такий підхід сприяє гармонійному розвитку творчої особистості дитини. Створення сценічних костюмів – це важливий етап у підготовці до спектаклю. Костюм є  засобом емоційного вираження персонажу. Він спроможний передати найтонші психологічні стани героїв,  захопити, загіпнотизувати. Ми  намагаємося створюввати сучасні костюми, які дивують, приваблюють, задовільняють  вибагливі потреби маленького глядача.

Відпрацювання практичного матеріалу проходить в ігрових формах: заняттях, етюдах, грі у запропонованих обставинах. Багато уваги приділяється художньому читанню віршів, байок, вивченню скоромовок, що сприяє розвитку сценічної мови у дітей.

В репертуарі гуртка «Радість» кращі твори дитячих письменників, казки народів світу, новорічні та обрядові дійства, авторські п’єси Шаповалової І.А.

Музично – драматичний гурток «Радість» дає нашим вихованцям унікальну можливість пізнання світу: вчить мислити, бачити, чути, любити, страждати, жити, він сприяє духовному та гармонійному розвитку дітей, формує художній смак, ознайомлює з кращими зразками української та світової драматургії, знайомить з елементами акторської майстерності, сценічних рухів, сценічної мови, вокалу, хореографії, вчить розуміти театральне мистецтво, бути грамотними глядачами.

 

 

 


Розповісти у: facebook В контакте Twitter LiveJournal