заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Методична робота » Гуртки » Ляльковий театр «Веселі рукавички»

Ляльковий театр «Веселі рукавички»

10.02.2018   Роздрукувати  

Керівник гуртка

Радченко Олена Олександрівна
Радченко
Олена Олександрівна

Завдання роботи гуртка:
  • Індивідуальна робота з дітьми, підбір дітей до гуртка;
  • Знайомство з інсценізацією, бесіда про характер персонажів; Ввести в словник дітей слова: театр, афіша, аншлаг, квиток, бутафорія і т.д.
  • Вивчення діалогів у інсценізації;
  • Шукати виражальні засоби для створення образа персонажів ( дитячий театр — рухи, жести, міміка, пантоміміка, інтонація; ляльковий театр — рухи, інтонація; рукавичковий театр — рухи, міміка, інтонація). Закріплення правильної вимови діалогів;
  • Удосконалення інтонаційної виразності.
  • Своєчасно включатись в дію, пам'ятати сюжетну послідовність;
  • Вміти добирати інсценізацію, змінювати голос;
  • Опрацьовування музично-ритмічних рухів, таночків, розучування пісень персонажів.
Ляльковий театр:
  • Знайомство з казкою.
  • Вчити дітей поводитися з атрибутами лялькового театру, викликати інтерес до лялькових спектаклів та бажання розігрувати їх самими, вчити передавати відповідними рухами ляльок різних персонажів.
  • Рухи ляльки: поява на ширмі, хода, нахили.
  • Робота над інтонацією (зміна сили та висоти голосу кожного персонажу).
  • Продовжити вчити способами водіння ляльками. Закріплювати вміння за допомогою інтонації передавати емоційний стан персонажів.
  • Супроводжувати ігрові висловлювання відповідними рухами ляльки-персонажа. Розвивати діалогічне мовлення, роботу над дикцією. Сприяти виникненню підвищення емоційного стану.
Рукавичковий театр:
  • Знайомство з піснею.
  • Вчити дітей поводитися з театральними рукавичками.
  • Виготовлення рукавичок.
  • Викликати інтерес та бажання передавати відповідними рухами рукавичок різних персонажів.
  • Рухи рукавички (заховати за спину обидві рукавички; ховати рукавички одна за одну; похитування; плавно піднімається вгору; прикрити рукавичками очі; розвести їх в сторони.)
  • Розвивати та закріплювати вміння за допомогою інтонації передавати характер персонажів.
  • Розвивати дикцію та інтонування.
  • Закріпити вміння дітей грати рукавичками та емоційно передавати сюжет твору.

Мета: Формування та розвиток творчих здібностей дошкільнят засобами театрального мистецтва. Викликати інтерес до театрально-ігрової діяльності, розвивати вміння стежити за розвитком дії у ляльковій виставі. Розвивати мовлення, збагачувати словник, домагатися виразності промовляння тексту. Розвивати увагу, пам'ять, мислення. Формувати вміння передавати інтонацією, жестами, рухами основні людські емоції.

Знайомити з прийомами ляльководіння в ляльковому театрі та у театрі рукавичок. Вчити моделювати голосом: тихіше, голосніше, тоненько, передавати інтонації радості, суму, пориву страху, виразно читати потішки, вірші.


Розповісти у: facebook В контакте Twitter LiveJournal