заклад дошкільної освіти №26
Центр розвитку дитини, м. Суми
Методична робота » Для вас, батьки » Розвиток мислення дитини під час розв’язування задач

Розвиток мислення дитини під час розв’язування задач

01.06.2017   Роздрукувати  
  • Більшість дітей можуть розв’язувати прості задачі, але часто відчувають труднощі, якщо змінити вже звичну умову. Перебуваючи будь-де, показуйте дитині, що нас оточують задачі, і формулюйте для неї умови задачі з будь-якої ситуації. Наприклад:
  • Постав п’ять блюдець, а на кожне з них по одній чашці. Ось тобі три чашки. Скількох не вистачає?
  • Ось десять яблук. Розклади їх по четверо на дві тарілки. Скільки яблук залишилося? Скільки всього яблук на тарілках?
  • Постав на стіл стільки чашок, скільки стільців навколо нього. Скільки це?
  • Полічи, скільки машин стоїть у дворі. Скільки їх поїхало? Скільки залишилося?
  • Хто вищий — Толик чи Оля? Нумо поміряємо, на скільки.
  • Скільки листочків на квітці в цьому вазоні? П’ять ти вже помила, а скільки ще треба помити?
  • Скільки сходинок до дверей? Якщо ми пройшли чотири, скільки ще залишилося пройти?
  • На котрій сходинці сидить котик? Скільки сходинок від нього угору, а скільки вниз?
  • На цій кофтинці три гудзики, а скільки на тій? Скільки це разом? На скільки більшегудзиків на другій?
  • Розгорни книжку на дев’ятій сторінці. Скільки сторінок перед нею? Скільки після неї?
  • У нас є десять гривень. Ми хочемо купити два альбоми по чотири гривні кожен. Чи вистачить нам грошей?
  • Їдете в машині — розкажіть дітям про її швидкість, у магазині — про ціну товарів.

Розповісти у: facebook В контакте Twitter LiveJournal